Esri Sveriges supporttjänster är utformade för att se till att du och dina kollegor fortsätter att få maximalt värde av företagets investering i Esri-produkter

"Tack supporten för proffsigt bemötande! "

Kund xxx

Esri Sverige underhåll och support

Se till att du har de senaste versionerna av Esri-programvaran och tillgång till teknisk support med ett aktivt underhåll. Underhåll första året ingår i priset för de flesta programvaror.

Support

Supporten är en viktig del i underhållet och våra supportmedarbetare har gedigen kunskap om produkterna och hjälper dig med frågeställningar relaterade till dessa.

Användarkonferens och seminarium

Kunskap är färskvara. För att hålla våra användare uppdaterade med senaste tekniken, lösningarna och trenderna anordnar Esri Sverige varje år ett antal seminarier, konferenser och träffar. De är både produkt- och teknikinriktade samt verksamhetsorienterade. Dessa kan ges i form av webbseminarier, vanliga seminarier och en årlig användarkonferens.

Expertstöd

Utöver ordinarie support erbjuder vi även stöd på konsultbasis. Det kan röra sig om expertstöd på plats eller att vi gör jobb på distans. Exempel på denna typ av expertstöd kan vara: Databearbetning, transformering, optimering, konvertering, analyser etc.

Läs mer om våra supporttjänster

Ladda ner

Kontakta oss

Våra telefontider är vardagar 8.30–11.30, 12.30–16.00.