När tekniken inte tycks fungera som den ska, när du har frågor som rör patchar och uppdateringar eller om du stöter på problem som du inte kan lösa – då finns supporten på Esri Sverige tillgänglig för dig.

ArcGIS är en plattform sprängfylld av möjligheter. Det innebär att tekniken också är omfattande och dessutom kan anpassas på nästan hur många sätt som helst, vilket i sin tur ställer höga krav på dig som GIS-administratör och den som ska förvalta systemet.

Vi förstår att det är ett stort ansvar, men du är inte ensam. Supporten hos oss på Esri Sverige hjälper dig och din organisation att utnyttja plattformen maximalt.

Supporten på Esri Sverige, till din tjänst

Till supporten kan du vända dig när du stöter på problem i programvaran och generellt behöver hjälp kopplat till själva användandet, samt för att få stöd kring hur du förvaltar och administrerar ArcGIS-plattformen.

Du hittar svaren på flera vanliga frågor om du besöker supportsidorna på Esri Sveriges webbsida, exempelvis:

ArcGIS Pro, och frågor som:

ArcGIS Online, och frågor som:

ArcGIS Enterprise, och frågor som rör viktiga patchar och licensiering, samt:

Appar: webbappar, mobilappar och övriga appar

My Esri

Support ingår

Grundläggande support ingår alltid när du är kund hos oss, med några få undantag. Beroende på vilka behov som finns i din organisation kan supporten utökas ytterligare i flera steg, så att du kan vara säker på att alltid få det stöd din verksamhet behöver.

Oavsett dina behov kommer du mötas av en support som prisats internationellt för sitt arbete, en utmärkelse som bara möjliggjorts tack vare återkopplingen från otaliga nöjda kunder.

Lär gärna mer om vad du kan förvänta dig av supporten.