Vi hjälper dig! 

Esri Sveriges supportteam är helt dedikerade till att stödja dig som användare av våra produkter för att ni på bästa sätt kan skapa verksamhetsnytta. Vi är åtta personer i teamet och vi har alla en gedigen kunskap om våra produkter och hur de används på bästa sätt. Vi erbjuder support till dig som är användare och har underhållsavtal på ArcGIS-plattformen, Cityworks och FME. Söker du support för GEOSECMA? Kontakta S-GROUP Solutions support.

Skapa och följ ditt supportärende via My Esri

My Esri

Skapa ditt ärende i My Esri

Information om hur du som användare gör för att skapa ärenden i My Esri.

Tilldela behörigheter

Information om hur du som administratör tilldelar behörigheter i My Esri.

Log cases in My Esri

Information in English on how to log support cases in My Esri.

Kontakta oss

Integritetspolicy

Vi finns på plats vardagar 8.30–11.30, 12:30–16.00.
Du kan skapa och följa ditt supportärende via My Esri-portalen.

Informationen du lämnar kommer att hanteras enligt villkoren i vår integritetspolicy.