Smarta kartor bäddar för beslut som optimerar butiksnätet
Många faktorer spelar in när en etableringsmöjlighet ska värderas; finns tillräcklig köpkraft i området från vår målgrupp, hur ser konkurrensen ut, hur ska logistiken fungera, tillgängliga lokaler/tomter. Geografisk affärsanalys tydliggör alla mönster och faktorer som är avgörande för er i en gemensam visuell marknadsbedömning av läget.
En visualiserad, interaktiv guide som konkret visar hur beslutsunderlag ger nya insikter om kunder och konkurrenter, upptagningsområden och val av etablering.
Få länk till guiden
Fyll i dina kontaktuppgifter så skickar vi en länk till guiden.

Väldigt mycket av den information som finns i olika verksamheter har någon form av koppling till en plats. Vill man förstå det datat, vill man kunna förstå nuläget, förstå hur man kan agera för att göra saker och ting bättre framåt - då är ett geografiskt informationssystem ett kraftfullt verktyg.
Rikard Birgersson
Sales Director, Esri Sverige
opens in new window