Utökad support i tre nivåer
Ytterligare stöd utöver standardsupport erbjuds i tre nivåer. Utökad support är en extra försäkring till kritisk verksamhet vilken bl.a. ger ökad ärendeprioritet och dedikerad supportpersonal. Delar som ingår (se matris):
Utökad support nivå 1
- En dags uppstartsmöte tillsammans med Esri Supports utpekade supportkoordinatorer.
- Daglig statusuppdatering på samtliga pågående supportärenden.
- Egna supportkoordinatorer hos Esri support.
- Kontinuerliga ärendeavstämningar av pågående och avslutade ärenden.
- Garanterade registrerings och svarstider
Utökad support nivå 2 och 3
För att göra den utökade supporttjänsten ännu kraftfullare kan utökad support nivå 1 utökas med ett ytterligare supportstöd från Esri Inc. Detta utökade stöd finns i två nivåer beroende på kundstorlek. Det är Priority support (nivå 2) eller Premium Support (nivå 3). Dessa stöd kan ge (se matris nedan):
- Prioriterade supportärenden och första svar inom en timme
- Supportärenden hanteras bara av seniora supporthandläggare
- Ärenderegistrering och ärendehantering dygnet runt alla dar om året
- Personlig koordinator hos Esri Inc som driver ärenden framåt med hjälp ett omfattande kontaktnätverk hos Esri Inc
- Prioriterad buggrättning
Kontakta supporten
My Esri
Skapa och följ supportärende
Skicka ett meddelande
support@esri.se
Välkommen att ringa
Våra telefontider är: vardagar 8.30–11.30, 12.30–16.00